background image

Mazda продолжува со успесите во Европа

Европското поделба на Mazda објави дека компанијата регистрира 15 последователни квартали со раст во продажбата.



Јапонската компанија евидентира продажба од 60.571 возила од април-јуни, што претставува зголемување од 25% во споредба со истиот период минатата година.Производите на Mazda забележуваат зголемен интерес во повеќето европски земји, како што е подобрувањето од 163% за Португалија, од 73% во Шведска, 71%  Белгија, 67%  Италија, 64%  Франција, 17% Германија и 4%  Велика Британија.

Од Mazda коментираат дека речиси половина (46%) од вкупните за брендот продажби во Европа за периодот се од SUV возилата. Главниот „виновник“ за тоа е CX-3, кој како резултат на зголемениот интерес веќе е со статус најпродаван модел на марката во Европа. По него се подредува освежената верзија на CX-5.

14-јул-2016 21:21